SPRING FORTUNE
IMO 9386536
Оновлено: 11.06.2025

Назва судна
SPRING FORTUNE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
113021
IMO
9386536
MMSI
352003942
Позивний
3E5344
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, вдається до застосування оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російського порту Усть-Луга).
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), As Sidr (Лівія), Gdansk (Польща), Houston (США), Jurong Island (Сінгапур), La Coruna (Іспанія), Linden (Гаяна), Midia (Румунія), Ningbo (КНР), Sidi Kerir (Єгипет), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Kochin (Індія), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Agioi Theodoroi Port (Греція), St. Petersburg (рф), CPC Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Chiwei International Group Ltd (6453695 / Китайська Народна Республіка / 29.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Chiwei International Group Ltd (6453695 / Китайська Народна Республіка / 29.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Chiwei International Group Ltd (6453695 / Китайська Народна Республіка / 29.04.2024)
Колишні назви судна
Cape Alba / Stealth Haralambos / Seadelta / Stealth Haralambos / Gstaad Grace IІ
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
New Times Shipbuilding (КНР)
Веб-ресурси