SAGAR VIOLET
IMO 9292981
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
SAGAR VIOLET
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105274
IMO
9292981
MMSI
511100864
Позивний
T8A4078
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Австралія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, порушенні нафтового ембарго у вересні 2024 року, зокрема судно здійснило перевезення російської нафти з російського порту Приморськ у Балтійському морі в район Лаконійської затоки, на захід від острова Кітіра.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Qinhuangdao (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Mabianzhou (КНР), Jamnagar- Sikka (Індія), Batu Ampar (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Mancera Shipping Co (0211901 / 18.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Xinjiang International Industrial Co Ltd (0126996 / Китайська Народна Республіка / 24.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Xinjiang International Industrial Co Ltd (0126996 / Китайська Народна Республіка / 24.01.2025)
Колишні назви судна
Bunga Kelana 10
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Веб-ресурси