PRS OCEAN
IMO 9276561
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
PRS OCEAN
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9276561
Прапор (діючий)
MMSI
629009508
Позивний
C5J610
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
103643
Страхування P&I
Hydor AS, Britannia Steamship insurance Association Ltd
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, застосовуючи оманливі, високоризиковані практики. Судно було задіяне у перевезенні підсанкційної іранської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Cartagena (Іспанія), Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Las Palmas (Іспанія), Longkou Gang (КНР), Sidi Kerir (Єгипет), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Luoyuan (КНР), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seafoam Marine Ltd (0110695 / Ліберія / 18.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Seafoam Marine Ltd (0110695 / Ліберія / 18.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Valegro LLC-FZ (0080182 / Об'єднані Арабські Емірати / 18.11.2024)
Колишні назви судна
Minerva Helen / Lion Marine
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси