INVICTA
IMO 9250543
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
INVICTA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106162
IMO
9250543
MMSI
632001120
Позивний
3X2092
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з серпня 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі переважно до Індії. При цьому остання зміна власника та менеджерів судна відбулася у липні 2023 році, що свідчить про купівлю танкера, зокрема в цілях транспортування російської нафти.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Arzew (Алжир), Khawr Fakkan (ОАЕ), Longkou Gang (КНР), Milazzo (Італія), Rotterdam (Нідерланди), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vene-Balti (Естонія), Sharjah (ОАЕ), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Zawia Terminal (Лівія), Rostock (Німеччина), Port Rashid (ОАЕ), Klaipeda (Литва), Endesa (Іспанія), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trans See Inc п/о Eastern Euro Ship Management (OPC) Pvt Ltd (6202532 / Індія / 17.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Trans See Inc п/о Eastern Euro Ship Management (OPC) Pvt Ltd (6202532 / Індія / 18.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Megger Marine Solutions FZE (6417278 / ОАЕ / 18.11.2024)
Колишні назви судна
Megalonissos / Wonder Avior / Neomi
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси