TAGOR
IMO 9282481
Оновлено: 17.04.2025

Назва судна
TAGOR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114809
IMO
9282481
MMSI
352002249
Позивний
3E2235
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів Приморськ, Усть-Луга у Балтійському морі до третіх країн, вдається до практики ведення "темної" діяльності у Балтійському морі із вимкненням сигналу AIS.
Судно афілійоване з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена колишнім керівником Socar Матьє Філіпом як дочірня компанія швейцарської Fractal Shipping SA незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти.
22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден.
Fractal Marine DMCC разом з Gatik Ship Management (Індія) та Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, під санкціями Сполученого Королівства) вважаються провідними операторами російського тіньового флоту, що на початку 2023 року зібрали флот із близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування російської нафти/нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Зібраний Fractal та Gatik менш ніж за рік флот нафтових танкерів на $2 млрд міг транспортувати понад 40 млн барелів нафти/нафтопродуктів. Індія, ОАЕ – юрисдикції базування провідних операторів тіньового флоту Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC, не приєдналися до політики price-cap, не застосовують обмежень до російської нафти. Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC на танкерному ринку допомагали російській нафті продовжувати циркулювати по всьому світу, а уряду рф забезпечувати багатомільярдні доходи в обхід санкцій.
Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії, створені, зокрема, в ОАЕ.
Управління танкером здійснюється компанією Zulu Ships Management, яка також оперує іншими танкерами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Судна під управлінням Zulu Ships Management продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9282481.
Судно афілійоване з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена колишнім керівником Socar Матьє Філіпом як дочірня компанія швейцарської Fractal Shipping SA незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти.
22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден.
Fractal Marine DMCC разом з Gatik Ship Management (Індія) та Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, під санкціями Сполученого Королівства) вважаються провідними операторами російського тіньового флоту, що на початку 2023 року зібрали флот із близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування російської нафти/нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Зібраний Fractal та Gatik менш ніж за рік флот нафтових танкерів на $2 млрд міг транспортувати понад 40 млн барелів нафти/нафтопродуктів. Індія, ОАЕ – юрисдикції базування провідних операторів тіньового флоту Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC, не приєдналися до політики price-cap, не застосовують обмежень до російської нафти. Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC на танкерному ринку допомагали російській нафті продовжувати циркулювати по всьому світу, а уряду рф забезпечувати багатомільярдні доходи в обхід санкцій.
Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії, створені, зокрема, в ОАЕ.
Управління танкером здійснюється компанією Zulu Ships Management, яка також оперує іншими танкерами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Судна під управлінням Zulu Ships Management продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9282481.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Map Ta Phut (Таїланд), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Perama (Греція), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія), Duqm (Оман), Skaw (Данія), Jamnagar Terminal (Індія), Ain Sukhna Oil Field Term. (Єгипет), Dung Quat (В'єтнам), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Blaire Charters Ltd п/о Zulu Ships Management & Operation LLC (6505898 / Об'єднані Арабські Емірати / 07.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Zulu Ships Management & Operation LLC (6509771 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tarabya Logistics Ltd (0108990 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.12.2024)
Колишні назви судна
Priapus / Piper / British Gannet
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси