TELESTO

IMO 9213296
Оновлено: 06.12.2024
TELESTO
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
TELESTO
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9213296
MMSI
632001104
Позивний
3X2079
Прапор (діючий)
Гвінея
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти переважно до КНР, порушенні нафтового ембарго G7, ЄС на російську нафту у квітні 2024 року. Судно у порушення нафтового ембарго у квітні 2024 року здійснило перевезення російської сирої нафти з порту Санкт-Петербург у Балтійському морі до Лаконійської затоки, Греція.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з грудня 2020 року переключилося на транспортування російської нафти.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Suez (Єгипет), Aoshan Oil Terminal (КНР), Beirut (Ліван), Tanjong Pagar (Сінгапур), Colombo (Шрі-Ланка), Skaw (Данія), Changxindao (КНР), Batu Ampar (Індонезія), Kronshtadt (рф), St Petersburg (рф), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Velostar Shipping Co п/о Darya Shipping PVT LTD (6224015 / Індія / 06.04.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Darya Shipping PVT LTD (6017001 / Індія / 08.05.2019)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sun Shine Ship Management PVT (6178580 / Індія / 13.05.2022)
Колишні назви судна
Bright Sonia / Shirley / Seaways Shirley / Overseas Shirley
Прапори (попередні)
Панама / Ліберія / Коморські острови / Маршаллові Острови / Канада
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024