SAKINA
IMO 9530917
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
SAKINA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
157258
IMO
9530917
MMSI
620999941
Позивний
D6A3941
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі, тихоокенського регіону переважно до КНР, Індії.
Танкер афілійований з компанією Prominent Shipmanagement Limited (Гонконг), яка є оператором тіньового флоту, задіяного у транспортуванні підсанкційної російської, іранської нафти і до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції у зв'язку з управлінням танкерним флотом, що відноситься до тіньового флоту, задіяного в транспортуванні підсанкційної російської нафти, у тому числі судном Fjord Seal, що заходило в російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню стелю в $60 за барель, судном Samsun, задіяним у транспортуванні іранської нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Після застосування санкцій судно змінило назву, країну прапора, менеджмент.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з компанією Prominent Shipmanagement Limited (Гонконг), яка є оператором тіньового флоту, задіяного у транспортуванні підсанкційної російської, іранської нафти і до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції у зв'язку з управлінням танкерним флотом, що відноситься до тіньового флоту, задіяного в транспортуванні підсанкційної російської нафти, у тому числі судном Fjord Seal, що заходило в російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню стелю в $60 за барель, судном Samsun, задіяним у транспортуванні іранської нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Після застосування санкцій судно змінило назву, країну прапора, менеджмент.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Zhoushan (КНР), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Mabianzhou (КНР), Maday (М'янма)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
East Hero Hong Kong Ltd п/о Glory Shipping HK Ltd (6363564 / Гонконг / 19.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 10.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 13.02.2025)
Колишні назви судна
Cap Isabella / Kimolos Warrior / Salty Wolf
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2013
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси