AQUATICA
IMO 9299769
Оновлено: 21.01.2025
![AQUATICA](https://war-sanctions.gur.gov.ua/uploads/Ships/a4/86/a48663825d370f202f669239d6f6227bce24aacbce9c557da7dfade901a309f0-big.webp)
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
AQUATICA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9299769
MMSI
352004367
Позивний
3E6678
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії із застосуванням високоризикованих практик, у тому числі вимкненням AIS, ведення темної діяльності у Балтійському морі.
Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
російським ФДБУ "Головне управління північного морського шляху" 17 вересня 2024 року видано дозвіл на транзитне плавання по Північному морському шляху зі сходу на захід судна AQUATICA без льодового класу на період до 15 жовтня 2024 року.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
російським ФДБУ "Головне управління північного морського шляху" 17 вересня 2024 року видано дозвіл на транзитне плавання по Північному морському шляху зі сходу на захід судна AQUATICA без льодового класу на період до 15 жовтня 2024 року.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Fujairah (ОАЕ), Vene-Balti (Естонія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Icdas (Туреччина), King Fahd (Саудівська Аравія), Peetri (Естонія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vvave Minder Shipmanagement (6462906 / Азербайджан / 21.08.2024)
Колишні назви судна
S-Treasure / Bareilly / Aldana
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси