AQUATICA
IMO 9299769
Оновлено: 19.06.2025

Назва судна
AQUATICA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106061
IMO
9299769
MMSI
620999750
Позивний
D6A3750
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ЮЩЕНКО В'ячеслав Віталійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії із застосуванням високоризикованих практик, у тому числі вимкненням AIS, ведення темної діяльності у Балтійському морі.
Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
17 вересня 2024 року російським ФДБУ "Головне управління північного морського шляху" було видано дозвіл на період до 15 жовтня 2024 року на транзитне плавання судна без льодового класу по Північному морському шляху зі сходу на захід.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником та комерційним менеджером танкера є підсанкційна компанія Celestial Star Corp (Сейшельські острови), до якої США 10 січня 2025 року застосовано рестрикції за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9299769.
Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
17 вересня 2024 року російським ФДБУ "Головне управління північного морського шляху" було видано дозвіл на період до 15 жовтня 2024 року на транзитне плавання судна без льодового класу по Північному морському шляху зі сходу на захід.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником та комерційним менеджером танкера є підсанкційна компанія Celestial Star Corp (Сейшельські острови), до якої США 10 січня 2025 року застосовано рестрикції за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9299769.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Fujairah (ОАЕ), Vene-Balti (Естонія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Qingdao (КНР), Icdas (Туреччина), King Fahd (Саудівська Аравія), Peetri (Естонія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 05.04.2025)
Колишні назви судна
Aldana / Bareilly / S-Treasure
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Веб-ресурси