AQUATICA

IMO 9299769
Оновлено: 19.06.2025
AQUATICA
Назва судна
AQUATICA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106061
IMO
9299769
MMSI
620999750
Позивний
D6A3750
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЮЩЕНКО В'ячеслав Віталійович
ЮЩЕНКО В'ячеслав Віталійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії із застосуванням високоризикованих практик, у тому числі вимкненням AIS, ведення темної діяльності у Балтійському морі.
Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
17 вересня 2024 року російським ФДБУ "Головне управління північного морського шляху" було видано дозвіл на період до 15 жовтня 2024 року на транзитне плавання судна без льодового класу по Північному морському шляху зі сходу на захід.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником та комерційним менеджером танкера є підсанкційна компанія Celestial Star Corp (Сейшельські острови), до якої США 10 січня 2025 року застосовано рестрикції за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9299769.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Fujairah (ОАЕ), Vene-Balti (Естонія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Qingdao (КНР), Icdas (Туреччина), King Fahd (Саудівська Аравія), Peetri (Естонія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Celestial Star Corp (6437253 / Сейшельські Острови / 13.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 05.04.2025)
Колишні назви судна
Aldana / Bareilly / S-Treasure
Прапори (попередні)
Катар Катар / Ліберія Ліберія / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука / Панама Панама / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top