EMINENT
IMO 9383950
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
EMINENT
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115098
IMO
9383950
MMSI
620999936
Позивний
D6A3936
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

АКОПДЖАНОВ Володимир Володимирович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+ на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти нафтопродуктів, зокрема з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих високоризикованих практик.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований із компанією Prominent Shipmanagement Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано за діяльність в енергетичному секторі російсійської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій Prominent Shipmanagement Limited має інтерес.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований із компанією Prominent Shipmanagement Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано за діяльність в енергетичному секторі російсійської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій Prominent Shipmanagement Limited має інтерес.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Augusta (Італія), Barcelona (Іспанія), Cagliari (Італія), El Jorf Lasfar (Марокко), Gelibolu (Туреччина), Izmit (Туреччина), Mizushima Ko (Японія), Mohammedia (Марокко), Novorossiysk (рф), Ulsan (Республіка Корея), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Pendik (Туреччина), New Mangalore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Aygaz (Туреччина), Jubail (Саудівська Аравія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
East Hope Hong Kong Ltd п/о Glory Shipping HK Ltd (6392755 / Гонконг / 31.05.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 18.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 18.01.2025)
Колишні назви судна
Champion Prosperity / Star Prosperity / Elegance
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси