RAVEN

IMO 9205067
Оновлено: 03.06.2025
RAVEN
Назва судна
RAVEN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
153019
IMO
9205067
MMSI
314001003
Позивний
8P2534
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
СКРИПКО Святослав Леонідович
СКРИПКО Святослав Леонідович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському морі. Судно сертифіковано регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
Танкер з грудня 2023 року афілійований з молдавською компанією KSN Shipmanagement, яка була зареєстрована менш ніж через місяць після повномасштабного вторгнення росії в Україну. RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, Міжнародна громадська організація Greenpeace відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9205067.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al-Khair (Судан), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Tanjung Pelepas (Малайзія), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Aoshan Oil Terminal (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Kochin (Індія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Infinite Tide Corp (6478901 / Сейшельські Острови / 05.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Infinite Tide Corp (6478901 / Сейшельські Острови / 05.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Harbor Harmony Shipmanagement (6465830 / Азербайджан / 17.11.2024)
Колишні назви судна
Zallaq / New Navigator / Episkopi
Прапори (попередні)
Кувейт Кувейт / Бахрейн Бахрейн / Ліберія Ліберія / Камерун Камерун / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top