VIKRAM
IMO 9205067
Оновлено: 04.08.2025

Назва судна
VIKRAM
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9205067
Прапор (діючий)
MMSI
613429702
Позивний
TJM5203
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
153019
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

СКРИПКО Святослав Леонідович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському морі. Судно сертифіковано регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
Танкер з грудня 2023 року афілійований з молдавською компанією KSN Shipmanagement, яка була зареєстрована менш ніж через місяць після повномасштабного вторгнення росії в Україну. RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, Міжнародна громадська організація Greenpeace відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9205067.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер з грудня 2023 року афілійований з молдавською компанією KSN Shipmanagement, яка була зареєстрована менш ніж через місяць після повномасштабного вторгнення росії в Україну. RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, Міжнародна громадська організація Greenpeace відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9205067.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al-Khair (Судан), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Tanjung Pelepas (Малайзія), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Aoshan Oil Terminal (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Kochin (Індія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Courtwell Asia Ltd (0284839 / Гонконг / 21.07.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Courtwell Asia Ltd (0284839 / Гонконг / 21.07.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cui Ning Shipping Ltd (0156465 / Китайська Народна Республіка / 21.07.2025)
Колишні назви судна
Zallaq / New Navigator / Episkopi / Raven
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси