THEMIS
IMO 9264570
Оновлено: 12.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
NAYARA
Прапор
Палау
MMSI
511101768
Позивний
T8A5255
Назва судна
THEMIS
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9264570
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
241
Валовий тоннаж
56358
Дедвейт
105965
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
NAYARA
Прапор
Палау
MMSI
511101768
Позивний
T8A5255
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанського регіону, вдається до ведення високоризикованих, оманливих практик (вимкнення AIS, STS-передачі).
Зокрема, у листопаді 2024 року поблизу Малайзії танкер, вийшовши з порту Козьміно 25 вересня 2024 року, здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9313149 типу VLCC, до якого 10 січня 2025 року США застосовано санкції. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Згідно з базою даних Глобальної інтегрованої системи інформації про судноплавство Міжнародної морської організації (IMO's GISIS) станом на 22 липня 2025 року регістрова назва судна - THEMIS, прапор невідомий. При цьому судно ходить під назвою NAYARA, прапором Палау.
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Зокрема, у листопаді 2024 року поблизу Малайзії танкер, вийшовши з порту Козьміно 25 вересня 2024 року, здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9313149 типу VLCC, до якого 10 січня 2025 року США застосовано санкції. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Згідно з базою даних Глобальної інтегрованої системи інформації про судноплавство Міжнародної морської організації (IMO's GISIS) станом на 22 липня 2025 року регістрова назва судна - THEMIS, прапор невідомий. При цьому судно ходить під назвою NAYARA, прапором Палау.
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Muara Harbor (Бруней), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Dongying (КНР), Paradip offshore (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Themis LTD-MAI (6163123 / Маршаллові Острови / 19.06.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Themis LTD-MAI (6163123 / Маршаллові Острови / 29.01.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Prosperity Ship Management Co Ltd (6122031 / Китайська Народна Республіка / 29.01.2021)
Колишні назви судна
Song Lin Wan / Portman Square
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd
Веб-ресурси