ARABESCA

IMO 9288734
Оновлено: 15.11.2024
ARABESCA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ARABESCA
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9288734
MMSI
518999121
Позивний
E5U5102
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з 2024 року у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі.
Попереднім власником судна до квітня 2024 року була грецька компанія Thenamaris Ships Management. Танкер був проданий невідомому покупцеві, і, за даними Міжнародної громадської організації Greenpeace, є частиною тіньового флоту рф.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Augusta (Італія), Botas (Туреччина), Cagliari (Італія), Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Marsaxlokk (Мальта), Milazzo (Італія), Trieste (Італія), Valletta Harbors (Мальта), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Zawia Terminal (Лівія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Pearl Cascade Corp (6464995 / Сейшельські Острови / 20.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Pearl Cascade Corp (6464995 / Сейшельські Острови / 20.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Anchor Elite Shipmanagement (6462866 / Азербайджан / 20.03.2024)
Колишні назви судна
Seabravery
Прапори (попередні)
Мальта
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024