MALAK
IMO 9378632
Оновлено: 03.06.2025

Назва судна
MALAK
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109996
IMO
9378632
MMSI
620999844
Позивний
D6A3849
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському морі, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, а також з плавучого нафтосховища ІМО 9196620, що входить до рейдового перевантажувального комплексу у Кольській затоці і вважається ключовим елементом ланцюга здійснення експорту арктичної російської нафти. Судно задіяне у веденні темної діяльності, зокрема, поблизу російського порту Усть-Луга у Балтійському морі.
Судно заходило у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала максимальну ціну $60.
У 2019 році під час ремонту танкера на судноверфі в районі Тузла (Туреччина) на судні відбувся вибух, в результаті якого дві людини загинуло, 11 були травмовані.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Судно заходило у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала максимальну ціну $60.
У 2019 році під час ремонту танкера на судноверфі в районі Тузла (Туреччина) на судні відбувся вибух, в результаті якого дві людини загинуло, 11 були травмовані.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Jose Terminal (Венесуела), Qingdao (КНР), El Palito (Венесуела), Dalian (КНР), Puerto Miranda (Венесуела), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cheng Shipping & Trader Ltd (6419328 / Сейшельські Острови / 28.11.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cheng Shipping & Trader Ltd (6419328 / Сейшельські Острови / 28.11.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Su Shan Shipmanagement Co Ltd (0009579 / Китайська Народна Республіка / 14.08.2024)
Колишні назви судна
Lr2 Poseidon / Poseidon Bay / Ping An
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси