SUN

IMO 9293117
Оновлено: 03.06.2025
SUN
Назва судна
SUN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159186
IMO
9293117
MMSI
304736000
Позивний
V2YF6
Прапор (діючий)
Антигуа і Барбуда Антигуа і Барбуда
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЧЕРНИШОВ Євген Аркадійович
ЧЕРНИШОВ Євген Аркадійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті переважно до Індії, Туреччини російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях з вимкненням сигналу AIS, у тому числі у ВЕЗ Туреччини.
Судно сертифіковано регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9293117.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Wavewhisper Shipping Ltd (6471348 / Антигуа і Барбуда / 02.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Wavewhisper Shipping Ltd (6471348 / Антигуа і Барбуда / 02.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (20.08.2020)
Колишні назви судна
SM Everest / Cape Bari / Bari / Leopard I
Прапори (попередні)
Німеччина Німеччина / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top