OCEAN FAYE

IMO 9321689
Оновлено: 07.11.2024
OCEAN FAYE
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OCEAN FAYE
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9321689
MMSI
334919000
Позивний
HQZR9
Прапор (діючий)
Гондурас
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Судно сертифіковано регулятороном China Classification Society (IACS).
Танкер пов'язаний з компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ, під санкціями Великобританії), афілійованою з підсанкційними операторами так званого "тіньового" флоту, задіяного в експорті російської нафти. One Moon Marine Services LLC після свого створення "отримала" в управління від операторів тіньового флоту Radiating World Shipping Services та Voyages Shipping Services частину танкерів, у тому числі підсанкційне судно "Ocean Amz". One Moon Marine Services LLC з листопада 2023 року почала перевозити російську нафту без страхування P&I. Інші судна були передані Alqutb Ashamali Marine Services, Breath Shipping Services тощо. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового флоту", залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії.
Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Immingham (Великобританія), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Neches (США), Wilhelmshaven (Німеччина), Mumbai (Індія), Primorsk (рф), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), Flotta (Великобританія), Rostock (Німеччина), Whitegate (Ірландія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Oceanica Shipping LTD п/о Northpole Marine (6418161 / Індія / 26.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 23.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 23.09.2023)
Колишні назви судна
Agneta Pallas 2 / Solviken
Прапори (попередні)
Острови Кука / Ліберія / Норвегія
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024