NEON

IMO 9183295
Оновлено: 18.06.2025
NEON
Назва судна
NEON
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
103967
IMO
9183295
MMSI
667002409
Позивний
9LS2112
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ШНИРА Василь Васильович
ШНИРА Василь Васильович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, стелі цін на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанського регіону до третіх країн, ведення темної діяльності поблизу Малайзії, Таїланду, російських портів Усть-Луга, Вістіно у Балтійському морі з вимкненням сигналу AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Dream Island Shipping LLC (Азербайджан), до флоту якої належать/належали нафтові танкери, віднесені Greenpeace до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу. При цьому два танкери із флоту компанії (ІМО 9257814 та ІМО 9314105) перейшли до компанії Dream Island Shipping LLC від молдовських компаній Ost Shipmanagement SRL та KSN Shipmanagement SRL, які за даними розслідування RLRISE Moldova - спільноти журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, причетні до створення частини тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
З лютого 2025 року управління танкером перейшло до компанії Voyage Guard Shipmanagement (Азербайджан).
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9183295.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Vanino (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Rabigh (Саудівська Аравія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zollo Shipping Ltd п/о Voyage Guard Shipmanagement LLC (6369492 / Азербайджан / 15.03.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Voyage Guard Shipmanagement LLC (6465812 / Азербайджан / 14.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Voyage Guard Shipmanagement LLC (6465812 / Азербайджан / 14.02.2025)
Колишні назви судна
Ioannis / Ioann / Aurora
Прапори (попередні)
Мальта Мальта / Камерун Камерун / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
1999
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top