REUS
IMO 9253076
Оновлено: 07.01.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
REUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9253076
MMSI
667002335
Позивний
9LS2038
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, зокрема у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна здійснює компанія Akara Navigation LLC (Азербайджан), яка управляє безпекою ще двох суден тіньового флоту, задіяних у транспортуванні підсанкційної російської нафти, а саме: OLIVIA (ІМО 9233741), UTAKI (ІМО 9262924). Танкер UTAKI визначений Міжнародною громадською організацією Greenpeace частиною тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd (В'єтнам), яка була попереднім власником та менеджером судна. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкерний флот Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd задіяний в транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема танкери PANDA (ІМО 9284582), LEOPARD (ІМО 9284594), IVY (ІМО 9337133).
Танкер сертифікований регулятором Vietnam Register of Shipping.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна здійснює компанія Akara Navigation LLC (Азербайджан), яка управляє безпекою ще двох суден тіньового флоту, задіяних у транспортуванні підсанкційної російської нафти, а саме: OLIVIA (ІМО 9233741), UTAKI (ІМО 9262924). Танкер UTAKI визначений Міжнародною громадською організацією Greenpeace частиною тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd (В'єтнам), яка була попереднім власником та менеджером судна. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкерний флот Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd задіяний в транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема танкери PANDA (ІМО 9284582), LEOPARD (ІМО 9284594), IVY (ІМО 9337133).
Танкер сертифікований регулятором Vietnam Register of Shipping.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), El Hamra Oil Terminal (Єгипет), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vene-Balti (Естонія), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dung Quat (В'єтнам), Ventspils (Латвія), Rabigh (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
S&F Marine LTD (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
S&F Marine LTD (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 06.08.2024)
Колишні назви судна
Mira / Eagle Tampa
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
Веб-ресурси