REUS

IMO 9253076
Оновлено: 07.01.2025
REUS
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
REUS
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9253076
MMSI
667002335
Позивний
9LS2038
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, зокрема у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна здійснює компанія Akara Navigation LLC (Азербайджан), яка управляє безпекою ще двох суден тіньового флоту, задіяних у транспортуванні підсанкційної російської нафти, а саме: OLIVIA (ІМО 9233741), UTAKI (ІМО 9262924). Танкер UTAKI визначений Міжнародною громадською організацією Greenpeace частиною тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd (В'єтнам), яка була попереднім власником та менеджером судна. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкерний флот Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd задіяний в транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема танкери PANDA (ІМО 9284582), LEOPARD (ІМО 9284594), IVY (ІМО 9337133).
Танкер сертифікований регулятором Vietnam Register of Shipping.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), El Hamra Oil Terminal (Єгипет), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vene-Balti (Естонія), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dung Quat (В'єтнам), Ventspils (Латвія), Rabigh (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
S&F Marine LTD (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
S&F Marine LTD (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 06.08.2024)
Колишні назви судна
Mira / Eagle Tampa
Прапори (попередні)
В'єтнам / Сінгапур
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top