GRINCH
IMO 9288851
Оновлено: 22.04.2025

Назва судна
GRINCH
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115635
IMO
9288851
MMSI
620999912
Позивний
D6A3911
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, стелі цін на російську нафту задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, інших третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер сертифіковано індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер сертифіковано індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Mundra (Індія), Nakhodka (рф), Yantai (КНР), Taman (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Paradip (Індія), Laizhou (КНР), Jamnagar Terminal (Індія), Rongcheng (КНР), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cube Ventures Shipping SA (6389478 / Маршаллові Острови / 01.03.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cube Ventures Shipping SA (6389478 / Маршаллові Острови / 01.03.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nike Shipping Corp (6459941 / Індія / 02.02.2024)
Колишні назви судна
Hs Tosca / Carlton
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси