LI BAI

IMO 9589750
Оновлено: 27.11.2024
LI BAI
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
LI BAI
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9589750
MMSI
352002861
Позивний
3E4641
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням сигналу AIS.
Танкер сертифікований індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Судно афілійоване з ISM менеджером - індійською компанією BRAVO MARINE PVT LTD, яка здійснює управління безпекою щне одного танкера YANGTZE (ІМО 9274800), віднесеного до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти та афілійованого з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Beshayer Oil Terminal (Судан), Gelendzhgic (рф), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Fujairah (ОАЕ), Mabianzhou (КНР), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dalian (КНР), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Haima Shipping LTD (6413519 / Сейшельські Острови / 22.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Haima Shipping LTD (6413519 / Сейшельські Острови / 22.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bravo Marine Pvt LTD (6410222 / Індія / 27.11.2023)
Колишні назви судна
Melodia / Rio Arauca / Melodia
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови
Рік будівництва
2011
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025