DANSHUI

IMO 9589750
Оновлено: 29.05.2025
DANSHUI
Назва судна
DANSHUI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
158672
IMO
9589750
MMSI
620999872
Позивний
D6A3852
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням сигналу AIS.
Танкер сертифікований індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Судно афілійоване з ISM менеджером - індійською компанією BRAVO MARINE PVT LTD, яка здійснює управління безпекою щне одного танкера ІМО 9274800, віднесеного до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти та афілійованого з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Beshayer Oil Terminal (Судан), Gelendzhgic (рф), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Fujairah (ОАЕ), Mabianzhou (КНР), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Dalian (КНР), Yantai (КНР), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Haima Shipping Ltd (6413519 / Сейшельські Острови / 22.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Haima Shipping Ltd (6413519 / Сейшельські Острови / 22.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (17.02.2025)
Колишні назви судна
Rio Arauca / Melodia / Li Bai / Azuron
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Панама Панама / Гаяна Гаяна
Рік будівництва
2011
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top