KATIUSKA
IMO 9236004
Оновлено: 03.12.2024

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
KATIUSKA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9236004
MMSI
372669000
Позивний
3FXO6
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Після введення обмежень на російську нафту у грудні 2022 року, танкер залучений до експорту російської нафти до третіх країн з листопада 2023 року, також танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на експорт сирої російської нафти до ЄС. Так, судно у серпні 2024 року у порушення нафтового ембарго вивезло російську сиру нафту з російського порту Тамань у Чорному морі та доставило її в перевантажувальний пункт на південь від Лаконської затоки, на захід від острова Кітіра.
Міжнародною громадською організацієї Greenpeace танкер віднесено до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Міжнародною громадською організацієї Greenpeace танкер віднесено до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Huizhou (КНР), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Malongo Oil Terminal (Ангола), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Katiuska Marine LTD (6228671 / Гонконг / 04.06.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Katiuska Marine LTD (6228671 / Гонконг / 04.06.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Ocean Dolphin Ship Management (6270796 / КНР / 06.12.2022)
Колишні назви судна
Filikon / Paros
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
NKK Shipbuilding (Японія)
Веб-ресурси