DENEB

IMO 9301524
Оновлено: 18.06.2025
DENEB
Назва судна
DENEB
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
158843
IMO
9301524
MMSI
667002369
Позивний
9LS2072
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту залучений до експорту російської нафти з російських портів тихоокеанкого регіону, у Чорному морі переважно до КНР, Туреччини.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Lanshan (КНР), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Yingkou (КНР), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Chennai (Індія), Nianyuwan (КНР), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Paradip offshore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Dalian (КНР), Akcansa (Туреччина), Daxie (КНР), CPC Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Insist Line Ltd (6508393 / Сейшельські Острови / 17.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Insist Line Ltd (6508393 / Сейшельські Острови / 17.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Global Ship Solutions LLC (0025707 / Азербайджан / 17.10.2024)
Колишні назви судна
SKS Satilla / Palmer
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / В'єтнам В'єтнам
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top