ZEVS
IMO 9168946
Оновлено: 07.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ZEVS
Категорія
Перевезення викопного палива
Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9168946
MMSI
613833000
Позивний
TJMC822
Прапор (діючий)
Камерун
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти, порушенні нафтового ембарго країн G7 та ЄС на російську сиру нафту, зокрема у квітні 2024 року судно перевозило російську нафту з російського порту Усть-Луга в Балтійському морі до Лаконійської затоки (Греція).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано russian Maritime Register of Shipping.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано russian Maritime Register of Shipping.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Lanshan (КНР), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Tanjung Pelepas (Малайзія), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Malacca (Малайзія), Nipa Anch (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elysian Horizon Corp (6437311 / Сейшельські Острови / 05.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elysian Horizon Corp (6437311 / Сейшельські Острови / 05.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Aqualink Shipmanagement Corp (6463728 / Казахстан / 12.01.2024)
Колишні назви судна
Guru / NL 8G / NAVION OCEANIA
Прапори (попередні)
Ліберія / Багамські Острови / Норвегія
Рік будівництва
1999
Забудовник (країна)
Astillero La Naval (Іспанія)
Веб-ресурси