SHUN TAI
IMO 9242223
Оновлено: 08.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SHUN TAI
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9242223
MMSI
636022303
Позивний
5LIC9
Прапор (діючий)
Ліберія
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії ембарго G7 та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, Новоросійськ, Тамань, Залізний Ріг у Чорному морі, Козьміно тихоокеанського регіону переважно до Туреччини, КНР, Індії, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі, у тому числі в районі Керченської протоки у Чорному морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано регулятором Lloyd's Register (IACS).
Танкер афілійований з компанією Chemul Ships Management Co LTD (у базі даних Equasis адреса компанії вказана у Всесвітній торговій вежі в Шаньдуні, КНР). Chemul Ships Management Co LTD здійснює управління ще одного танкера "Spirit Of Casper" (IMO 9224271), поміченого в тіньовій торговельній діяльності, застосуванні оманливих практик судноплавства, описаних в урядових інструкціях США, які часто використовувалася під час іранських перевезень біля берегів Оману та ОАЕ для уникнення виявлення вантажів, що завантажуються через перевантаження з судна на судно в міжнародних водах.
Власником та комерційним менеджером судна є компанія Symi Shipping LTD, у базі даних Equasis адреса компанії - 80, Broad Street, Monrovia, Liberia. Така адреса в Ліберії є спільною для інших компаній, афілійованих із тіньовими нафтовими танкерами.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано регулятором Lloyd's Register (IACS).
Танкер афілійований з компанією Chemul Ships Management Co LTD (у базі даних Equasis адреса компанії вказана у Всесвітній торговій вежі в Шаньдуні, КНР). Chemul Ships Management Co LTD здійснює управління ще одного танкера "Spirit Of Casper" (IMO 9224271), поміченого в тіньовій торговельній діяльності, застосуванні оманливих практик судноплавства, описаних в урядових інструкціях США, які часто використовувалася під час іранських перевезень біля берегів Оману та ОАЕ для уникнення виявлення вантажів, що завантажуються через перевантаження з судна на судно в міжнародних водах.
Власником та комерційним менеджером судна є компанія Symi Shipping LTD, у базі даних Equasis адреса компанії - 80, Broad Street, Monrovia, Liberia. Така адреса в Ліберії є спільною для інших компаній, афілійованих із тіньовими нафтовими танкерами.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Marsaxlokk (Мальта), Novorossiysk (рф), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tekirdag (Туреччина), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Tanjung Pengeli (Малайзія), Vadinar Terminal (Індія), Zhelezny Rog (рф), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Akcansa (Туреччина), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Symi Shipping LTD (6186182 / Ліберія / 18.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Symi Shipping LTD (6186182 / Ліберія / 18.11.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Chemul Ships Management Co LTD (6149195 / КНР / 18.11.2022)
Колишні назви судна
Anggerik / Phoenix Beta / Felicity / World Kronos
Прапори (попередні)
Сінгапур / Панама / Гонконг / Греція
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси