ROSALIN
IMO 9253325
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
ROSALIN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105651
IMO
9253325
MMSI
668116325
Позивний
S9A3125
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії ембарго G7 та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів Козьміно, Усть-Луга, Приморськ переважно до КНР, Індії.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Нафтовий танкер афілійований з підсанкційною компанією Shanghai Future Ship Management Co LTD (КНР), яка роками керувала незаконними поставками іранської нафти. Ця компанія здійснювала управління танкером "MT Freya" під прапором Панами, який разом з танкером "MT Horse" під прапором Ірану, що належить Національній іранській танкерній компанії (дочірній компанії підсанкційної Національної іранської нафтової компанії), у січні 2021 року були заарештовані Індонезією через підозру в незаконному перевезенні нафти у водах країни.
Танкер здійснює заходи в російські порти, які є лідирами серед портів, з яких здійснюється експорт російської нафти тіньовим флотом – порти Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, Новоросійськ у Чорному морі, доставляючи нафту до країн, що найбільше імпортують російську сиру нафту через тіньовий флот – КНР, Індія. Танкер перебуває під прапором Панами, яка разом з Ліберією, Габоном, островами Кука, Маршалловими островами займають лідерство за прапорами, під якими ходять тіньові танкери, що перевозять російську нафту.
Тіньовий флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Нафтовий танкер афілійований з підсанкційною компанією Shanghai Future Ship Management Co LTD (КНР), яка роками керувала незаконними поставками іранської нафти. Ця компанія здійснювала управління танкером "MT Freya" під прапором Панами, який разом з танкером "MT Horse" під прапором Ірану, що належить Національній іранській танкерній компанії (дочірній компанії підсанкційної Національної іранської нафтової компанії), у січні 2021 року були заарештовані Індонезією через підозру в незаконному перевезенні нафти у водах країни.
Танкер здійснює заходи в російські порти, які є лідирами серед портів, з яких здійснюється експорт російської нафти тіньовим флотом – порти Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, Новоросійськ у Чорному морі, доставляючи нафту до країн, що найбільше імпортують російську сиру нафту через тіньовий флот – КНР, Індія. Танкер перебуває під прапором Панами, яка разом з Ліберією, Габоном, островами Кука, Маршалловими островами займають лідерство за прапорами, під якими ходять тіньові танкери, що перевозять російську нафту.
Тіньовий флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ningbo (КНР), Port Of Sohar (Оман), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Jeddah (Саудівська Аравія), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Bedi Bunder (Індія), Fujairah (ОАЕ), Vadinar Terminal (Індія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Serpens Ltd п/о Nightinger Plov Co Ltd (6341477 / Китайська Народна Республіка / 07.09.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nightinger Plov Co Ltd (0093170 / Китайська Народна Республіка / 08.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nightinger Plov Co Ltd (0093170 / Китайська Народна Республіка / 08.12.2024)
Колишні назви судна
Ceram Sea / Gold Sun / Nurkez
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Веб-ресурси