JAGUAR

IMO 9354301
Оновлено: 22.03.2025
JAGUAR
Назва судна
JAGUAR
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106820
IMO
9354301
MMSI
314001035
Позивний
8P2569
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ІВАНОВ Дмитро Юрійович
ІВАНОВ Дмитро Юрійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням сигналу AIS.
Танкер сертифікований індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Судно через пов’язані компанії, зокрема підсанкційні Oil Tankers SCF MGMT FZCO, Sun Ship Management, SCF Management Services LTD, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Mundra (Індія), Shanghai (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Vanino (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Mabianzhou (КНР), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Iva Shipping Inc п/о Sterling Ship Management LLC-FZ (0133485 / ОАЕ / 05.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management LLC-FZ (0055652 / ОАЕ / 05.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management LLC-FZ (0055652 / ОАЕ / 06.11.2024)
Колишні назви судна
Zaliv Amerika
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Ліберія Ліберія / Панама Панама
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top