SULEYMAN I

IMO 9297371
Оновлено: 04.11.2024
SULEYMAN I
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SULEYMAN I
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9297371
MMSI
352002677
Позивний
3E4997
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів.
Власником та комерційним менеджером танкера з 19 квітня 2024 року є невідома компанія Morong Shipping Inc (Маврикій), флот якої складається лише з танкера "SULEYMAN I". ISM-менеджером танкера є індійська компанія Fuxi Shipping & Marine, яка управляє лише танкером "SULEYMAN I".
Танкер був сертифікований індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS), який 09 вересня 2024 року відкликав сертифікацію судна.
Танкер "SULEYMAN I" афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
На тлі застосування санкцій росія для приховування експорту нафти поза price-cap та іншими обмеженнями, а також для приховування реальних власників суден, здійснення безперешкодного транспортування викопного палива "тіньовим" флотом застарілих нафтових танкерів використовує схему "жонглювання" суднами між пов’язаними компаніями, створює для цих цілей нові компанії (в ОАЕ, Гонконзі, Індії, Туреччині, Маврикію, на Сейшельських островах, інших юрисдикціях) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. З метою реалізації цієї схеми постійно відбувається зміна технічного/комерційного менеджменту, власників суден, перейменування суден зі зміною прапора, MMSI, call-sign, у т.ч. щодо підсанкційних суден. Судна "тіньового флоту" діють під "зручними прапорами", що дозволяє приховувати їх справжнє походження та уникати контролю з боку міжнародних організацій і страхових компаній.
Майже всі судна, які залучаються до транспортування російської нафти "тіньовим флотом", починаючи з 2022 року, сертифікувались індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS). Сертифікація суден "тіньового флоту" дає можливість судновласнику/оператору страхувати судна, що, в свою чергу, дозволяє суднам заходити в порти та проходити через різного роду специфічні морські шляхи (протоки, канали тощо).
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Paradip (Індія), Cochin (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Morong Shipping Inc (6474957 / Маврикій / 19.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Morong Shipping Inc (6474957 / Маврикій / 19.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Fuxi Shipping & Marine (6479119 / Індія / 03.04.2024)
Колишні назви судна
Parosea / Godam / Amore Mio / British Eagle
Прапори (попередні)
Сент-Кіттс і Невіс / Маршаллові Острови / Острів Мен
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024