NAGARJUNA
IMO 9299733
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
NAGARJUNA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9299733
Прапор (діючий)
MMSI
668116372
Позивний
S9A3172
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
243.96
Валовий тоннаж
57243
Дедвейт
106005
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському морі, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований із компаніями Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, які у 2023 році були колишніми ISM-менеджерами судна. Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment є одними з ряду інших компаній, залучених до "жонглювання" суден "тіньового" флоту, пов’язаних з індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9299733 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Танкер афілійований із компаніями Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, які у 2023 році були колишніми ISM-менеджерами судна. Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment є одними з ряду інших компаній, залучених до "жонглювання" суден "тіньового" флоту, пов’язаних з індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9299733 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Port Khalifa (Бахрейн), Khor Fakkan (ОАЕ), Rotterdam (Нідерланди), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Qingdao (КНР), Hidd (Бахрейн)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Creole Shipping Ltd п/о Qin Huai He Shipmanagement Co Ltd (0107886 / Китайська Народна Республіка / 14.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Qin Huai He Shipmanagement Co Ltd (0065490 / Китайська Народна Республіка / 14.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Qin Huai He Shipmanagement Co Ltd (0065490 / Китайська Народна Республіка / 19.11.2024)
Колишні назви судна
Umlma / Antaios / Antaeus
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси