XIWANG
IMO 9317949
Оновлено: 08.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
XIWANG
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9317949
MMSI
621819096
Позивний
J2HG
Прапор (діючий)
Джибуті
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському та Чорному морях, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера.
Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера "ARTEMIS" у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера.
Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера "ARTEMIS" у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Taranto (Італія), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Deriba Maritime Corp (6466033 / Сейшельські Острови / 01.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Deriba Maritime Corp (6466033 / Сейшельські Острови / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Abyad Shipping FZE (6506865 / ОАЕ / 14.07.2024)
Колишні назви судна
Seamagic / Polar Merchant / ARTEMIS
Прапори (попередні)
Монголія / Сент-Кіттс і Невіс / Мальта / Кіпр / Габон
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси