XIWANG

IMO 9317949
Оновлено: 23.06.2025
XIWANG
Назва судна
XIWANG
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
116905
IMO
9317949
MMSI
621819096
Позивний
J2HG
Прапор (діючий)
Джибуті Джибуті
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
МІНОРОВ Микола Миколайович
МІНОРОВ Микола Миколайович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському та Чорному морях, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9317949 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Sidi Kerir (Єгипет), Taranto (Італія), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія), Nida Marina (Литва)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Vavau Maritime Ltd (0106463 / Сейшельські Острови / 02.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vavau Maritime Ltd (0106463 / Сейшельські Острови / 02.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wu Tai Shan Shipmanagement Co (0065322 / Китайська Народна Республіка / 05.12.2024)
Колишні назви судна
Polar Merchant / Seamagic / Artemis
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Мальта Мальта / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Монголія Монголія / Габон Габон
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top