LAHAR
IMO 9321691
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
LAHAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
158889
IMO
9321691
MMSI
621819097
Позивний
J2GY
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ПРОЦЕНКО Денис Олександрович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9321691 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9321691 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Huizhou (КНР), Khawr Fakkan (ОАЕ), Murmansk (рф), Novorossiysk (рф), Qingdao Gang (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Vadinar (Індія), Mabianzhou (КНР), Visakhapatnam (Індія), Sohar (Оман), Qingdao (КНР), Yantai (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Thiri Shipping Ltd (0095940 / Сейшельські Острови / 29.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thiri Shipping Ltd (0095940 / Сейшельські Острови / 29.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Long Ji Shan Shipmanagement Co (0062566 / Китайська Народна Республіка / 25.12.2024)
Колишні назви судна
Cap Guillaume / Sai Baba
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси