KIWALA
IMO 9332810
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
KIWALA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115577
IMO
9332810
MMSI
621819094
Позивний
J2HC
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ХАРЧЕНКО Сергій Володимирович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів до третіх країн.
Власником та менеджером судна є компанія Tirad Shipping Inc (Маврикій), флот якої складається лише з цього судна. Ця компанія є черговим власником, комерційним менеджером нафтового танкера так званого "тіньового" флоту, задіяного у транспортуванні російської нафти (нафтопродуктів). Попередніми менеджерами танкера були турецька компанія Unic Tanker Ship Management, яка управляла нафтовими та хімічними танкерами, отриманими від індійської компанії Gatik Ship Management, одного з провідних операторів "тіньового" флоту, та безпосередньо Gatik Ship Management. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9332810 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Власником та менеджером судна є компанія Tirad Shipping Inc (Маврикій), флот якої складається лише з цього судна. Ця компанія є черговим власником, комерційним менеджером нафтового танкера так званого "тіньового" флоту, задіяного у транспортуванні російської нафти (нафтопродуктів). Попередніми менеджерами танкера були турецька компанія Unic Tanker Ship Management, яка управляла нафтовими та хімічними танкерами, отриманими від індійської компанії Gatik Ship Management, одного з провідних операторів "тіньового" флоту, та безпосередньо Gatik Ship Management. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9332810 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Tirad Shipping Inc (6474912 / Маврикій / 02.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Tirad Shipping Inc (6474912 / Маврикій / 02.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hong Ze Hu Shipmanagement Co (0064531 / Китайська Народна Республіка / 05.01.2025)
Колишні назви судна
Pacific Apollo / Virgo Sun / P. Fos / Odysseus / Varuna
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси