PUSHPA

IMO 9332810
Оновлено: 19.08.2025
PUSHPA

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві Малаві
MMSI
655898000
Позивний
7QA800
Назва судна
PUSHPA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9332810
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
244
Валовий тоннаж
59164
Дедвейт
115577
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві Малаві
MMSI
655898000
Позивний
7QA800
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ХАРЧЕНКО Сергій Володимирович
ХАРЧЕНКО Сергій Володимирович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів до третіх країн.
Власником та менеджером судна є компанія Tirad Shipping Inc (Маврикій), флот якої складається лише з цього судна. Ця компанія є черговим власником, комерційним менеджером нафтового танкера так званого "тіньового" флоту, задіяного у транспортуванні російської нафти (нафтопродуктів). Попередніми менеджерами танкера були турецька компанія Unic Tanker Ship Management, яка управляла нафтовими та хімічними танкерами, отриманими від індійської компанії Gatik Ship Management, одного з провідних операторів "тіньового" флоту, та безпосередньо Gatik Ship Management. Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9332810 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
За повідомленням ВМС Естонії, 11 квітня 2025 року у водах Естонії з ціллю перевірки документів судна і його правового статусу затримано підсанкційний танкер ІМО 9332810, що перебував без прапора, слідував з індійського порту Сікка до російського порту Усть-Луга. Капітаном танкера є громадянин КНР, на борту перебувало 24 особи. Рослідування на борту судна проводять компетентні відомства.
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Baaj Shipping Ltd (0203287 / Сейшельські Острови / 14.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Baaj Shipping Ltd (0203287 / Сейшельські Острови / 14.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (12.06.2025)
Колишні назви судна
Pacific Apollo / Virgo Sun / P. Fos / Odysseus / Varuna / Kiwala
Прапори (попередні)
Гонконг Гонконг / Ліберія Ліберія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Монголія Монголія / Габон Габон / Джибуті Джибуті
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries
War & Sanctions 2025
To top