TURBO VOYAGER

IMO 9299898
Оновлено: 24.12.2024
TURBO VOYAGER
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
TURBO VOYAGER
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9299898
MMSI
334099000
Позивний
HQAP8
Прапор (діючий)
Гондурас
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у вивезенні з російських портів, зокрема, у Балтійському морі російської нафти (нафтопродуктів) до третіх країн.
Судно афілійоване з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC, що базується в ОАЕ. Компанія була створена у 2022 році, є одним з провідних операторів так званого "тіньового" флоту, на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Fractal Marine Shipping (ОАЕ) і Gatik Ship Management (Індія). На той час флот Fractal Marine Shipping, Radiating World Shipping Services та Gatik Ship Management складав близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування нафти та нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки.
У грудні 2023 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), яка з метою уникнення санкцій передає свої танкери іншим новоствореним пов’язаним компаніям.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера "TURBO VOYAGER" у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Cilacap (Індонезія), Dumai (Індонезія), Port Of Sohar (Оман), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Altinova (Туреччина), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dalian (КНР), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Chatori Navigation LTD п/о Radiating World Shipping Services LLC (6397005 / ОАЕ / 21.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Radiating World Shipping Services LLC (6130354 / ОАЕ / 21.02.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (24.10.2023)
Колишні назви судна
Pelagos One / Pelagos
Прапори (попередні)
Острови Кука / Індонезія / Ніуе / Греція
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024