SEA FIDELITY

IMO 9285835
Оновлено: 22.03.2025
SEA FIDELITY
Назва судна
SEA FIDELITY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115341
IMO
9285835
MMSI
334902000
Позивний
HQZQ2
Прапор (діючий)
Гондурас Гондурас
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на експорт сирої російської нафти до ЄС, вивезенні російської нафти до третіх країн. Судно вивезло російську сиру нафту з російського порту Приморськ у Балтійському морі у травні 2024 року та доставило її в перевантажувальний пункт поблизу порту Nador (Марокко) та іспанського порту Melilla.
Судно афілійоване з підсанкційною компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності.
One Moon Marine Services LLC задіяна у мережі компаній разом з іншими компаніями, що базуються в ОАЕ - Alqutb Alshamali Marine, Almuhit Alhadi Marine, Oceanlink Maritime, Symphony Marine, і на які "переписувалися" танкери, що перевозять російську нафту (нафтопродукти), управління якими здійснювалося, зокрема, одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9285835.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Arzew (Алжир), As Sidr (Лівія), Augusta (Італія), Bejaia (Алжир), Houston (США), Izmit (Туреччина), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Rotterdam (Нідерланди), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Dongying (КНР), Pendik (Туреччина), Altinova (Туреччина), Vadinar (Індія), Skaw (Данія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Aygaz (Туреччина), Qingdao (КНР), Icdas (Туреччина), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elory Logistics LTD п/о TK Maritime Co Ltd (6416252 / Нігерія / 14.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
TK Maritime Co Ltd (6461593 / Нігерія / 06.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
TK Maritime Co Ltd (6461593 / Нігерія / 06.07.2024)
Колишні назви судна
Wonder Polaris / Dubai Harmony / Telleviken / Tanea / Ganstar
Прапори (попередні)
Острови Кука Острови Кука / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Ліберія Ліберія / Багамські Острови Багамські Острови / Острів Мен Острів Мен
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top