SCF SAMOTLOR
IMO 9421972
Оновлено: 21.10.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SCF SAMOTLOR
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9421972
MMSI
626417000
Позивний
TRBK8
Прапор (діючий)
Габон
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Чорному морі, у тому числі з вимкненням AIS.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера "SCF BAIKAL".
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера "SCF BAIKAL".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Huizhou (КНР), Lanshan (КНР), Murmansk (рф), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Omisalj (Хорватія), Yangpu (КНР), Zhanjiang (КНР), Zeytinburnu (Туреччина), Lavna (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Pendik (Туреччина), Paradip (Індія), Mabianzhou (КНР), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Batu Ampar (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Chamber Marine SA п/o Stream Ship Management FZCO (5463464 / ОАЕ / 26.02.2010)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 18.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 18.03.2024)
Колишні назви судна
SCF Sakhalin
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси