BLOSSOM

IMO 9422457
Оновлено: 08.12.2024
BLOSSOM
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
BLOSSOM
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9422457
MMSI
314985000
Позивний
8P2493
Прапор (діючий)
Барбадос
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі з вимкненням AIS.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера "SCF BAIKAL" (колишня назва).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Huizhou (КНР), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Qinzhou (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Chennai (Індія), Belokamenka (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Paradip (Індія), Mabianzhou (КНР), Kyaukpyu (М'янма), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cuper Marine LTD п/о Stream Ship Management FZCO (0108368 / ОАЕ / 11.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 18.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 18.03.2024)
Колишні назви судна
SCF Vankor / SCF BAIKAL
Прапори (попередні)
Ліберія / Габон
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024