CALLISTO
IMO 9299692
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
CALLISTO
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109919
IMO
9299692
MMSI
620999833
Позивний
D6A3833
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, США
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ЛОБОВ Максим Сергійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні, зокрема, до КНР російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням AIS.
Управління судном з 30 вересня 2024 року здійснюється компанією Avebury Shipmanagement LLC-FZ, що базується в ОАЕ, на яку були "переписані" деякі танкери, афілійовані з підсанкційною російською компанією ПАТ "Совкомфлот" і до яких протягом липня-вересня 2024 були застосовані санкції Великобританії, ЄС, зокрема ІМО 9292204, ІМО 9305568, IMO 9306794, ІМО 9311622, ІМО 9316127, інші.
Попереднім менеджером танкера була компанія Stream Ship Management FZCO, афілійована з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера ІМО 9299692.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Управління судном з 30 вересня 2024 року здійснюється компанією Avebury Shipmanagement LLC-FZ, що базується в ОАЕ, на яку були "переписані" деякі танкери, афілійовані з підсанкційною російською компанією ПАТ "Совкомфлот" і до яких протягом липня-вересня 2024 були застосовані санкції Великобританії, ЄС, зокрема ІМО 9292204, ІМО 9305568, IMO 9306794, ІМО 9311622, ІМО 9316127, інші.
Попереднім менеджером танкера була компанія Stream Ship Management FZCO, афілійована з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера ІМО 9299692.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lianyungang (КНР), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Paradip (Індія), Matanzas (Куба), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Akcansa (Туреччина), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Burma Ruby Maritime Inc п/о Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0070138 / ОАЕ / 30.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.09.2024)
Колишні назви судна
NS Concord
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси