CALLISTO

IMO 9299692
Оновлено: 21.10.2024
CALLISTO
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
CALLISTO
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9299692
MMSI
314942000
Позивний
8P2438
Прапор (діючий)
Барбадос
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні, зокрема, до КНР російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням AIS.
Управління судном з 30 вересня 2024 року здійснюється компанією Avebury Shipmanagement LLC-FZ, що базується в ОАЕ, на яку були "переписані" деякі танкери, афілійовані з підсанкційною російською компанією ПАТ "Совкомфлот" і до яких протягом липня-вересня 2024 були застосовані санкції Великобританії, ЄС, зокрема "ANDROMEDA" (ІМО 9292204, колишня назва "ADYGEYA"), "BREEZE" (ІМО 9305568, колишня назва "SCF BALTICA"), "CONSTELLATION" (IMO 9306794, колишня назва "NS Commander"), "VANGUARD" (ІМО 9311622, колишня назва "Vladimir Tikhonov"), "VEGA" (ІМО 9316127, колишня назва "SCF VANKOR"), інші.
Попереднім менеджером танкера "CALLISTO" була компанія Stream Ship Management FZCO, афілійована з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
17 жовтня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового флоту", у тому числі до танкера "CALLISTO".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lianyungang (КНР), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Paradip (Індія), Matanzas (Куба), Qingdao (КНР), Akcansa (Туреччина), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Burma Ruby Maritime Inc (0070138 / Сейшельські Острови / 30.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (02.10.2024)
Колишні назви судна
NS Concord
Прапори (попередні)
Габон / Ліберія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024