CARNATIC
IMO 9304655
Оновлено: 14.10.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
CARNATIC
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9304655
MMSI
314926000
Позивний
8P2398
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у перевезеннях іранської нафти методом STS із задіянням суден, афілійованих із підсанкційною Національною іранською танкерною компанією (NITC), яка є дочірньою компанією підсанкційної Національної іранської нафтової компанії, що підконтрольна Міністерству нафти Ірану. Національна іранська танкерна компанія відповідає за транспортування іранської сирої нафти, призначеної на експорт, відіграє значну роль у нафтових угодах, які використовуються для отримання прибутку для IRGC-QF (Корпус вартових ісламської революції) and Hizballah (Хезболла).
11 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій підсанкційна компанія Max Maritime Solutions FZE має інтерес.
11 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій підсанкційна компанія Max Maritime Solutions FZE має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Yantai (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Tanjung Pengeli (Малайзія), Changxindao (КНР), Xiahai (КНР), Dagang (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ayolas Services Inc п/о Max Maritime Solutions FZE (6487502 / ОАЕ / 05.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Max Maritime Solutions FZE (6340553 / ОАЕ / 19.09.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Max Maritime Solutions FZE (6340553 / ОАЕ / 19.04.2023)
Колишні назви судна
Annick / Kioni / Toba
Прапори (попередні)
Острови Кука / Панама
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Saijo Dockyard (Японія)
Веб-ресурси