Amur-2501
IMO 8721272
Оновлено: 10.10.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Amur-2501
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Викрадення українського зерна
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8721272
MMSI
273455780
Позивний
UBUS3
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у викраденні українського зерна з порту Севастополь (ТОТ Крим, Україна) із вимкненням AIS, вивезенні його до третіх країн через перевалку в районі Керченської протоки.
Зокрема, судно здійснювало захід в закритий порт Севастополь 04-05 липня 2022 року з увімкненим AIS, що підтверджує порушення державних кордонів України судном.У період 17-20 липня 2022 року на судні був вимкнений AIS, у цей період судно здійснило захід у порт Севастополь, завантажилось 3 тис. т ячменю на зерновому терміналі в Доковій бухті (що належить компанії "Авліта", контролюється Об'єднаною суднобудівною корпорацією (ОСК)).19 липня 2022 року судно вийшло з Севастопольської бухти і направилось на перевалку в Керченську протоку. 20 липня 2022 року на судні було увімкнено AIS. Факти, що підтверджують заходи в порт ТОТ Крим, зафіксовані капітаном судна і були оприлюднені у соціальній мережі. Українською прокуратурою капітану судна повідомлено про підозру щодо порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію та виїзду з неї, саме судно заочно заарештовано українським судом у 2022 році.
Зокрема, судно здійснювало захід в закритий порт Севастополь 04-05 липня 2022 року з увімкненим AIS, що підтверджує порушення державних кордонів України судном.У період 17-20 липня 2022 року на судні був вимкнений AIS, у цей період судно здійснило захід у порт Севастополь, завантажилось 3 тис. т ячменю на зерновому терміналі в Доковій бухті (що належить компанії "Авліта", контролюється Об'єднаною суднобудівною корпорацією (ОСК)).19 липня 2022 року судно вийшло з Севастопольської бухти і направилось на перевалку в Керченську протоку. 20 липня 2022 року на судні було увімкнено AIS. Факти, що підтверджують заходи в порт ТОТ Крим, зафіксовані капітаном судна і були оприлюднені у соціальній мережі. Українською прокуратурою капітану судна повідомлено про підозру щодо порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію та виїзду з неї, саме судно заочно заарештовано українським судом у 2022 році.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Anapa (рф), Azov (рф), Sevastopol (Україна), Taganrog (рф), Port Crimea (Україна), Ust-Donetsk (рф), Zhelezny Rog (рф), Volgodonsk (рф), Rostov-on-Don (рф), Bagaevskaya (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Черніков Ю. п/о ТОВ "Ред Шиппінг" (6306591 / рф / 09.11.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Ред Шиппінг" (6067170 / рф / 12.07.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Ред Шиппінг" (6067170 / рф / 25.01.2022)
Колишні назви судна
Volgo Balt 249 / Волго-Балт 249 / Амур-2501
Прапори (попередні)
Сент-Кіттс і Невіс
Рік будівництва
1984
Забудовник (країна)
Zavody Tazkeho Strojarstva (Словаччина)
Веб-ресурси