LA PEROUSE

IMO 9849887
Оновлено: 13.03.2025
LA PEROUSE
Назва судна
LA PEROUSE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення LNG з порушенням обмежень
Тип судна
Танкер LNG
Дедвейт
IMO
9849887
MMSI
620999835
Позивний
D6A3835
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно без льодового класу задіяне у перевезенні російського СПГ, у тому числі з об'єктів, розташованих в арктичній зоні, зокрема, із вимкненням сигналу AIS, частих випадків відхилень від курсу.
Судно має дозвіл, виданий ФДБУ "Головне управління Північного морського шляху", засновником якого є російська федерація, на курсування Північним морським шляхом (ПМШ) за маршрутом плавання: західна межа ПМШ - Карське море - Обська губа - порт Сабетта -західна межа ПМШ.
Судно через пов’язані компанії, зокрема підсанкційну Sun Ship Management та Gas Carriers SCF MGMT FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
26 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до 5 СПГ-танкерів, у тому числі до "SCF La Perouse" (діюча назва "La Perouse"), залучених до російського сектору СПГ.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року) у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Dakar (Сенегал), Murmansk (рф), Nakhodka (рф), Pulau Sebarok (Сінгапур), Zeebrugge (Бельгія), Port Said (Єгипет), Sadat (Єгипет), Lavna (рф), Yeosu (Республіка Корея), Dongjiakou (КНР), Duqm (Оман), Tongyeong (Республіка Корея), Caofeidian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Enson Shipping Inc п/o Matias Ship Management LLC-FZ (0056718 / ОАЕ / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Matias Ship Management LLC-FZ (0032244 / ОАЕ / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Matias Ship Management LLC-FZ (0032244 / ОАЕ / 11.09.2024)
Колишні назви судна
SCF La Perouse
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Габон Габон / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2020
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top