OLYMPUS

IMO 9511387
Оновлено: 22.03.2025
OLYMPUS
Назва судна
OLYMPUS
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
113905
IMO
9511387
MMSI
620999806
Позивний
D6A3805
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту до третіх країн.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
11 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до 10 нафтових танкерів (у тому числі до ІМО 9511387), пов'язаних із перевезенням нафти або нафтопродуктів із росії до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhanjiang (КНР), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Lavna (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Dongying (КНР), Mabianzhou (КНР), Shuidong (КНР), Xiahai (КНР), Daxie (КНР), Suanshan (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Blansh Transports Inc (0077308 / Об'єднані Арабські Емірати / 30.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / Об'єднані Арабські Емірати / 30.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management LLC-FZ (0055652 / Об'єднані Арабські Емірати / 24.02.2025)
Колишні назви судна
Olympiysky Prospect
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Габон Габон / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top