Leonid Loza
IMO 9412347
Оновлено: 12.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Leonid Loza
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9412347
MMSI
626365000
Позивний
TRBE4
Прапор (діючий)
Габон
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту до третіх країн (КНР, М'янма).
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
11 вересня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до 10 нафтових танкерів (у тому числі до "Leonid Loza"), пов'язаних із перевезенням нафти або нафтопродуктів із росії до третіх країн.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
11 вересня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до 10 нафтових танкерів (у тому числі до "Leonid Loza"), пов'язаних із перевезенням нафти або нафтопродуктів із росії до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Huizhou (КНР), Karabiga (Туреччина), Lanshan (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Ikdas (Туреччина), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Shui Dong SBM (КНР), Xiahai (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ns Breeze Shipping Inc п/o Stream Ship Management FZCO (5512132 / ОАЕ / 04.01.2011)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 14.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 14.02.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2011
Забудовник (країна)
Jiangsu Rongsheng Heavy Industries (КНР)
Веб-ресурси