BORIS KUSTODIEV
IMO 9103817
Оновлено: 24.07.2025

Назва судна
BORIS KUSTODIEV
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
IMO
9103817
Прапор (діючий)
MMSI
273191000
Позивний
UFZX
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Довжина (м)
82.5
Валовий тоннаж
1484
Дедвейт
2693
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні вантажів для потреб міністерства оборони та збройних сил рф.
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот"). ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області (володіє/контролює мережу компаній, які працюють в порту Оля). Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь". Компанії Пашаєва залучені до російського експорту товарами військового призначення з 2021 року, уклали понад 200 угод щодо морських перевезень військових вантажів в країни світу. Пашаєв та його компанії є невід’ємною частиною поточної передачі товарів підсанкційному російському АТ "ОЕЗ ПВТ "Алабуга" - одному з основних заводів зі складання БПЛА за підтримки Ірану для потреб міністерства оборони рф.
Судно "Boris Kustodiev" регулярно курсує Каспійським морем, транспортуючи вантажі між Іраном і росією.
10 вересня 2024 року США застосовано санкції до судна як до власності підсанкційного ТОВ "МГ-Флот".
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот"). ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області (володіє/контролює мережу компаній, які працюють в порту Оля). Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь". Компанії Пашаєва залучені до російського експорту товарами військового призначення з 2021 року, уклали понад 200 угод щодо морських перевезень військових вантажів в країни світу. Пашаєв та його компанії є невід’ємною частиною поточної передачі товарів підсанкційному російському АТ "ОЕЗ ПВТ "Алабуга" - одному з основних заводів зі складання БПЛА за підтримки Ірану для потреб міністерства оборони рф.
Судно "Boris Kustodiev" регулярно курсує Каспійським морем, транспортуючи вантажі між Іраном і росією.
10 вересня 2024 року США застосовано санкції до судна як до власності підсанкційного ТОВ "МГ-Флот".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alat (Азербайджан), Olya (рф), Bandar Anzali (Іран), Turkmenbashi (Туркменістан), Amirabad (Іран), Golshan (Іран)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / російська федерація / 21.07.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / російська федерація / 19.09.2018)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / російська федерація / 19.09.2018)
Колишні назви судна
Boris Kustodiyev / Alikber / Alikber Pashaev
Прапори (попередні)
Рік будівництва
1994
Забудовник (країна)
Slovenske Lodenice A.s.
Веб-ресурси