GOLDEN YARA

IMO 8915299
Оновлено: 25.07.2025
GOLDEN YARA

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
DAMAS WAVE
Прапор
MMSI
Позивний
Назва судна
GOLDEN YARA
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення іншої української продукції
icon arrow-tree Постачання продукції на ТОТ
IMO
8915299
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
MMSI
620842000
Позивний
D6A2850
Тип судна
Балкер (навалочник)
Довжина (м)
134.04
Валовий тоннаж
8414
Дедвейт
14339
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
DAMAS WAVE
Прапор
MMSI
Позивний
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ШБАТ Мазен
ШБАТ Мазен
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у викраденні українського зерна з ТОТ України.
Зокрема судно вивезло зерно з порту Феодосія (ТОТ Крим, Україна) і доставило у серпні 2023 до порту Фамагуста (Північний Кіпр). Судно знаходилося в порту Феодосія з 22 липня по 14 серпня 2023 року після доставки вантажу з турецького порту Gulluk, завантажило зерно, доставило до порту Фамагуста. У жовтні 2023 року судно вивезло з ТОТ України зерно через протоку Босфор до сирійського порту Тартус з вимкненням сигналу AIS.
Судно здійснювало захід у порт Севастополь (ТОТ Крим, Україна) у травні 2023 року.
У лютому 2025 року судно перебувало в акваторії Чорного моря з курсом на порт Феодосія після доставки вантажу зерна у порт Олександрія.
Згідно з базою даних Глобальної інтегрованої системи інформації про судноплавство Міжнародної морської організації (IMO's GISIS) станом на 25 липня 2025 року регістрова назва судна - GOLDEN YARA, прапор Коморських островів. При цьому судно ходить під назвою DAMAS WAVE.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Constanta (Румунія), Damietta (Dumyat) (Єгипет), Eregli (Туреччина), Famagusta (Кіпр), Gelibolu (Туреччина), Gulluk (Туреччина), Haydarpasa (Туреччина), Izmail (Україна), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Samsun (Туреччина), Sevastopol (Україна), Sinop (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Beirut (Ліван), Tartus (Сирія), Pendik (Туреччина), MMK metallurgy (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Feodosia (Україна), Tripoli (Ліван), Abu Qir (Єгипет), Bartin (Туреччина), Port Sudan (Судан), Akcansa (Туреччина), Burgas (Болгарія), Yuzhnyy (Україна), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Mir Shipping Co Ltd (6118153 / Маршаллові Острови / 01.10.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Mir Shipping Co Ltd (6118153 / Маршаллові Острови / 01.10.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cedar Marine Services Sal (5901913 / Ліван / 29.06.2022)
Колишні назви судна
My Vuong / My Vuong 1 / Hai Van Xanh 01
Прапори (попередні)
В'єтнам В'єтнам
Рік будівництва
1989
Забудовник (країна)
Shin Kurushima Hiroshima Dockyard
War & Sanctions 2025
To top