MIKHAIL NENASHEV

IMO 9515539
Оновлено: 23.07.2025
MIKHAIL NENASHEV
Назва судна
MIKHAIL NENASHEV
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
IMO
9515539
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
MMSI
273292290
Позивний
UBYW5
Тип судна
Балкер (навалочник)
Довжина (м)
169.37
Валовий тоннаж
17018
Дедвейт
28419
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ГОРБЕНКО Володимир Якович
ГОРБЕНКО Володимир Якович
ЖЕЛЕЗНЯК Андрій Сергійович
ЖЕЛЕЗНЯК Андрій Сергійович
НЕВЕДРОВ Денис Вікторович
НЕВЕДРОВ Денис Вікторович
Обґрунтування
Інформація про судно
З початку 2022 року задіяне у систематичному викраденні українського зерна з ТОТ України (м. Севастополь) та вивезенні його до Ірану, Сирії із вимкненим сигналом AIS, застосовуючи схему приховування факту суднозаходження в закритий кримський порт з порушенням державних кордонів України.
В Україні капітану судна повідомлено про підозру, який у період 2023 року – січні 2024 року порушуючи законодавство України та норми міжнародного морського права, здійснив незаконні заходи/виходи судна до/з закритого Севастопольського морського торговельного порту. У порту відбувалось завантаження судна зерном, захопленого країною-агресором на ТОТ України, без оформлення жодних дозвільних документів та подальше його незаконне вивезення за межі митної території України. Капітан судна здійснив щонайменше 6 незаконних рейсів у цей період.
Судно афілійоване із підсанкційним російським державним суднобудівельним холдингом "Об'єднана суднобудівна корпорація" (іпн 7838395215) через АТ "Південний центр суднобудування і судноремонту" (іпн 3023004670, під санкціями України), яке є засновником компанії - власника судна "Mikhail Nenashev".
Відправником зерна є російська компанія ТОВ "Паллада" (іпн 6161095847), що заснована 03 лютого 2022 року, спеціалізується на оптовій торгівлі зерном і задіяна у викраденні українського зерна з ТОТ Крим іншим судном – "Grumant" (IMO 9385879).
У січні 2025 року судно вийшло з акваторії Чорного моря з курсом порт Севастополь-порт Олександрія з вантажем зерна.
У березні-квітні 2025 року судно перебувало у Севастопольській бухті, завантажувалося пшеницею. 07 квітня 2025 року судно вийшло з вантажем зерна з акваторії Чорного моря з курсом порт Севастополь-порт Олександрія.
01 травня 2025 року 2025 року судно зайшло до акваторії Чорного моря з курсом на порт Севастополь. Перед цим судно доставило вантаж зерна до порту Олександрія, потім завантажилось у турецькому порту Гюллюк вантажем гіпсу.
Також судно 31 травня-04 червня 2025 року перебувало у Севастопольській бухті із вимкненим AIS, було ошвартовано до причалу "Авліта", завантажене пшеницею.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Derince Burnu (Туреччина), Famagusta (Кіпр), Gulluk (Туреччина), Iskenderun (Туреччина), Novorossiysk (рф), Sevastopol (Україна), Beirut (Ліван), Martas (Туреччина), MMK metallurgy (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Zhelezny Rog (рф), Tripoli (Ліван), Bandar Imam Khomeini (Іран)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Крейн Марін Контрактор" (5756792 / російська федерація / 23.12.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Крейн Марін Контрактор" (5756792 / російська федерація / 23.12.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (22.12.2021)
Колишні назви судна
Atlantic Diana / Targa
Прапори (попередні)
Панама Панама / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Imabari Shipbuilding Co. Ltd
War & Sanctions 2025
To top