ZAID

IMO 9715270
Оновлено: 24.07.2025
ZAID
Назва судна
ZAID
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
IMO
9715270
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
MMSI
273251900
Позивний
UBKZ5
Тип судна
Балкер (навалочник)
Довжина (м)
180
Валовий тоннаж
24198
Дедвейт
37349
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЄЖОВ Михайло Вікторович
ЄЖОВ Михайло Вікторович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у вивезенні українського зерна з порту Севастополь (ТОТ Крим, Україна) до іранського порту Бендер-Імам-Хомейні та Сирію з вимкненим сигналом AIS за традиційною схемою приховування заходів до українських портів на ТОТ України. У викраденні українського зерна судном задіяні російські ТОВ "Авал" (іпн 7720314451, перебуває під санкціями України), ТОВ "Паллада" (іпн 6161095847), державна сирійська компанія "The General оrganization for trading, storage and processing of grain". ТОВ "Паллада" неодноразово займалася викраденням українського збіжжя. Незважаючи на те, що портом призначення судна вказувався ліванський порт Бейрут, документи на вивезення українського зерна свідчать, що партії пшениці вивезені до Сирії. У квітні 2024 року СБУ повідомила про підозру капітану судна у порушенні порядку в’їзду/виїзду до/з ТОТ України.
У період 24-29 грудня 2024 року в порту Севастополь відбулося завантаження судна пшеницею (33,25 тис. тонн). 09 січня 2025 року судно було зафіксовано в єгипетському порту Damietta. 19 січня 2025 року в акваторії Чорного моря судно слідувало курсом порт Севастополь після доставки вантажу зерна до єгипетського порту Damietta. У період 22-27 січня 2025 року судно перебувало на завантаженні в Севастопольській бухті, порт призначення вантажу зерна - порт Олександрія (Єгипет). Після доставки до Єгипту вантажу зерна з ТОТ України судно прибуло до турецької судноремонтної верфі "Altinova". 12 червня 2025 року судно зайшло до Комишової бухти із заздалегідь вимкненим AIS ще біля берегів Туреччини.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Baltiysk (рф), Damietta (Dumyat) (Єгипет), Gelibolu (Туреччина), Kavkaz (рф), Sankt-Peterburg (рф), Sevastopol (Україна), Zeytinburnu (Туреччина), Port Zheleznyy Rog (рф), Komysh-Burun (Україна), Adabiya (Єгипет), El dekheila (Єгипет), Bandar Imam Khomeini (Іран)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Am Asia M5 Ltd п/о ТОВ "Салмі Шипменеджмент" (6187319 / 25.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Салмі Шипменеджмент" (6243522 / російська федерація / 15.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Салмі Шипменеджмент" (6243522 / російська федерація / 15.09.2023)
Колишні назви судна
Nordic Sydney / Alpine / Wl Totma / Am Totma / Am Calypso
Прапори (попередні)
Острів Мен Острів Мен / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Мальта Мальта / Панама Панама / Палау Палау
Рік будівництва
2015
Забудовник (країна)
Dongze Shipyard
War & Sanctions 2025
To top