Begey
IMO 8943210
Оновлено: 12.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Begey
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Озброєння і військова техніка
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8943210
MMSI
273421560
Позивний
UDZQ
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні військових вантажів (набоїв, снарядів, бронежилетів та шоломів) з Ірану до рф через Каспійське море з відключенням АІS. Також вказане судно згадується як таке, що бере участь у торговому співробітництві Ірану та рф.
З липня 2022 до червня 2023 року судно під російським прапором 11 разів заходило до іранських портів Амірабад, Ноушахер, Астара, Анзалі, з яких відправлялося до російського порту Астрахань, та в зворотному напрямку.
Іранський порт Амірабад є ключовим пунктом відправлення іранських дронів в рф. З Тегерану дрони доставляються в іранський порт Амірабад, звідки морським шляхом доправляються до Махачкали, потім літаками та наземним транспортом доправляються до аеродромів запуску біля кордонів України – Сеща на півночі, у Брянській області, та Приморсько-Ахтарськ на півдні у Краснодарському краї.
Наявною є практика некоректного відображення завантаженості судна, в деяких рейсах неможливо встановити місце завантаження/розвантаження. Судно практикує відключення AIS біля порту, внаслідок чого не фіксується заход в порт.
10 вересня 2024 року Об'єднаним Королівством застосовано санкції до судна.
З липня 2022 до червня 2023 року судно під російським прапором 11 разів заходило до іранських портів Амірабад, Ноушахер, Астара, Анзалі, з яких відправлялося до російського порту Астрахань, та в зворотному напрямку.
Іранський порт Амірабад є ключовим пунктом відправлення іранських дронів в рф. З Тегерану дрони доставляються в іранський порт Амірабад, звідки морським шляхом доправляються до Махачкали, потім літаками та наземним транспортом доправляються до аеродромів запуску біля кордонів України – Сеща на півночі, у Брянській області, та Приморсько-Ахтарськ на півдні у Краснодарському краї.
Наявною є практика некоректного відображення завантаженості судна, в деяких рейсах неможливо встановити місце завантаження/розвантаження. Судно практикує відключення AIS біля порту, внаслідок чого не фіксується заход в порт.
10 вересня 2024 року Об'єднаним Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alat (Азербайджан), Astrakhan (рф), Baku (Азербайджан), Neka (Іран), Olya (рф), Bandar Anzali (Іран), Turkmenbashi (Туркменістан), Amirabad (Іран), Bandar Nowshahr (Іран), Filanovsky (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Вадимович СД п/о ТОВ "Арапакс" (5997971 / рф / 16.06.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Арапакс" (6189893 / рф / 03.02.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Арапакс" (6189893 / рф / 29.07.2022)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
1985
Забудовник (країна)
Begej Shipyard (Сербія)
Веб-ресурси