Serenade

IMO 9318541
Оновлено: 13.11.2024
Serenade
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Serenade
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
IMO
9318541
MMSI
314897000
Позивний
8P2363
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні російської нафти з портів рф до третіх країн, порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews як порушник ембарго на імпорт російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у січні 2023 року (з російського порту Туапсе до турецького порту Мерсін), у лютому 2023 року (з російського порту Тамань до грецьких портів затоки Лаконікос та Айі-Теодорі), у червні 2024 року (з російського порту Усть-Луга до турецького порту Тузла).
Власником судна є компанія Wasp Navigation Co, серед колишніх менеджерів судна були компанії Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt Fzco, афілійовані із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із підтримкою розвитку енергетичного сектору рф.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямовантх на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Haydarpasa (Туреччина), Mersin (Туреччина), Sankt-Peterburg (рф), Tuapse (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Akchansa Canakkale (Туреччина), Dortyol (Туреччина), Primorsk (рф), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Lakonikos Gulf (Греція), Agioi Theodoroi Port (Греція), Port Esquivel (Ямайка)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Pharos Seaways п/о Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0036689 / ОАЕ / 02.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 18.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 18.10.2024)
Колишні назви судна
NS Stream
Прапори (попередні)
Габон / Ліберія
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Trogir Shipyard (Хорватія)
War & Sanctions 2024