SCF Pechora

IMO 9333424
Оновлено: 14.08.2024
SCF Pechora
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SCF Pechora
Категорія
Перевезення викопного палива
 Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9333424
MMSI
626414000
Позивний
TRBK5
Прапор (діючий)
Габон
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у грудні 2023 року (з російських портів у Чорному морі до турецького порту Аліага), у січні 2024 року (з російського порту Туапсе до порту Ломе, Того), у травні-червні 2024 року (з російського порту Приморськ до бразильського порту Паранагуа).
Власником судна є компанія Duport Marine Services Inc, колишніми менеджерами судна були компанії Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt FZCO, афілійовані із підсанкційним ПАТ “Совкомфлот” - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 року Об’єднаним Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Paranagua (Бразилія), Porto Grande (Кабо-Верде), Sankt-Peterburg (рф), Santos (Бразилія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Lome (Того), El dekheila (Єгипет), Alemoa Terminal (Бразилія), Barnabe Island Terminal (Бразилія), Hamriya (ОАЕ)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Duport Marine Services Inc п/o Fornax Ship Management FZCO (5346621 / ОАЕ / 17.11.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Fornax Ship Management FZCO (6466241 / ОАЕ / 16.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Fornax Ship Management FZCO (6466241 / ОАЕ / 16.03.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія / російська федерація
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024