PETA LUMINA
IMO 9296391
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
PETA LUMINA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
146427
IMO
9296391
MMSI
314909000
Позивний
8P2377
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
До застосування Сполученим Королівством наприкінці грудня 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
До застосування Сполученим Королівством наприкінці грудня 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Tekirdag (Туреччина), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Suez (Єгипет), Akcansa Canakkale (Туреччина), Sikka (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ealink Shipping LTD п/о Atos Remote Solution (0031073 / Індія / 01.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solution (6457083 / Індія / 01.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solution (6457083 / Індія / 24.10.2024)
Колишні назви судна
Ice Explorer / Ridgebury Mary Selena / Mike R / Jal Fighter / Fighter Two
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Universal Shipbuilding Corp (Японія)
Веб-ресурси