San Cosmas
IMO 9274343
Оновлено: 25.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
San Cosmas
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Викрадення українського зерна
Постачання продукції на ТОТ
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
9274343
MMSI
669517000
Позивний
3DAQ1
Прапор (діючий)
Есватіні
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно неодноразово, порушуючи державні кордони України, заходило до українських портів на ТОТ України (м. Севастополь, м. Феодосія) і перевозило викрадене зерно. Зокрема, 24 липня 2023 року судно вийшло з сирійського порту Латакія під прапором Танзанії в напрямку турецького порту Іскендерун, де знаходилось на якірній стоянці до 03 серпня 2023 року, після чого вказало в AIS порт призначення російський Кавказ і направилось в Чорне море. 11 серпня 2023 року судно прийшло на Тортугу – неконтрольовану стоянку в нейтральних водах Чорного моря.
23 серпня 2023 року судно вимкнуло AIS і направилося до кримського узбережжя біля окупованого Севастополя. 25 серпня 2023 року судно зайшло в Севастопольську бухту, пришвартувавшись біля зернового терміналу стивідорної компанії "Авліта" в Доковій бухті. 28 серпня 2023 року судно вийшло з окупованого Севастополя після завантаження на зерновому терміналі "Авліта". 31 серпня 2023 року судно знову увімкнуло AIS, вказавши порт призначення Александрія (Єгипет), і змінило статус на "завантажене". 09 вересня 2023 року судно знаходилось в очікуванні в пункті призначення порту “Александрія” (Єгипет) на стоянці № А14.
Крім того, судно здійснювало заходи в окуповану Феодосію з метою завантаження великої партії насіння соняшника, вивезеного з ТОТ Запорізької області. Судно прибуло в Чорне море 28 жовтня 2023 року з турецького порту “Гюллюк”, завантажене польовим шпатом. Судно вирушило в порт “Новоросійськ”, де розвантажило вантаж. Після виходу з Новоросійська судно направило свій курс до Феодосії, куди прибуло 03 грудня 2023 року. У Феодосії судно перебувало до 29 грудня 2023 року. Судно вийшло з Феодосійського порту 28-29 грудня 2023 року, вказавши порт призначення Бандирма (Туреччина).
У 2024 році судно здійснює регулярні заходи в район Керченської протоки - район рейдової перевалки зерна.
У 2015 році США застосовано санкції до трьох суден сирійської державної компанії Syrian General Organization for Maritime Transport, у тому числі до "Laodicea" (діюча назва "San Cosmas").
23 серпня 2023 року судно вимкнуло AIS і направилося до кримського узбережжя біля окупованого Севастополя. 25 серпня 2023 року судно зайшло в Севастопольську бухту, пришвартувавшись біля зернового терміналу стивідорної компанії "Авліта" в Доковій бухті. 28 серпня 2023 року судно вийшло з окупованого Севастополя після завантаження на зерновому терміналі "Авліта". 31 серпня 2023 року судно знову увімкнуло AIS, вказавши порт призначення Александрія (Єгипет), і змінило статус на "завантажене". 09 вересня 2023 року судно знаходилось в очікуванні в пункті призначення порту “Александрія” (Єгипет) на стоянці № А14.
Крім того, судно здійснювало заходи в окуповану Феодосію з метою завантаження великої партії насіння соняшника, вивезеного з ТОТ Запорізької області. Судно прибуло в Чорне море 28 жовтня 2023 року з турецького порту “Гюллюк”, завантажене польовим шпатом. Судно вирушило в порт “Новоросійськ”, де розвантажило вантаж. Після виходу з Новоросійська судно направило свій курс до Феодосії, куди прибуло 03 грудня 2023 року. У Феодосії судно перебувало до 29 грудня 2023 року. Судно вийшло з Феодосійського порту 28-29 грудня 2023 року, вказавши порт призначення Бандирма (Туреччина).
У 2024 році судно здійснює регулярні заходи в район Керченської протоки - район рейдової перевалки зерна.
У 2015 році США застосовано санкції до трьох суден сирійської державної компанії Syrian General Organization for Maritime Transport, у тому числі до "Laodicea" (діюча назва "San Cosmas").
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Iskandariyh (Alexandria) (Єгипет), Bandirma (Туреччина), Canakkale (Туреччина), Damietta (Єгипет), Gelendzhgic (рф), Gulluk (Туреччина), Haydarpasa (Туреччина), Iskenderun (Туреччина), Novorossiysk (рф), Samsun (Туреччина), Sevastopol (Україна), Tuapse (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Pendik (Туреччина), Sheskharis (рф), Feodosia (Україна), Latakia (Сирія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Alhouda Holding Ltd (6421505 / Сейшельські Острови / 09.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Alhouda Holding Ltd (6421505 / Сейшельські Острови / 09.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Levant Fleet Ltd (6127752 / Великобританія / 11.06.2023)
Колишні назви судна
Laodicea / Beluga Enterprise
Прапори (попередні)
Сирія / Німеччина / Антигуа і Барбуда / Танзанія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Qingshan Shipyard (КНР)
Веб-ресурси