LIPETSK

IMO 9339301
Оновлено: 22.03.2025
LIPETSK
Назва судна
LIPETSK
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115857
IMO
9339301
MMSI
273255820
Позивний
UBZZ2
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
АБРАМЯН Радік Вілюшевич
АБРАМЯН Радік Вілюшевич
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту та політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти. Танкер задіяний у продажі російської сирої нафти за ціною понад $80 після того, як політика price-cap набула чинності.
Судно через російську компанію ТОВ "Інвест флот" афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У лютому 2024 року США застосовано санкції до судна IMO 9339301 за порушення політики price-cap.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції да танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alger (Алжир), Mundra (Індія), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Akcansa Canakkale (Туреччина), Primorsk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ns Leader Shipping Inc (5305560 / російська федерація / 14.05.2007)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 02.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 02.04.2024)
Колишні назви судна
Ns Leader
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top